Aijai, vapaapäivä tässä taas vaihteeksi. Kaks viimesintä vapaatani oonkin kuluttanu tallilla töitä tehden. Ja niin jatkuu seuraavat pari. Paitsi torstai, koska huomenna mennään lavatansseihin ja ei aamulla jassa.. :D Ja si lauantaina tulee Saksasta sukulaisia ja muita ja mennään söömään. Mutta lauantaina. Oon nyt ihan poikki. :D Kun tosiaan oon kahtena kertana polkenu töihin (!) mikä on aika hyvin, kun en oo neljään vuoteen nähnykkä pyörää (Josta tuli mieleen että meen kohta siirtään pyörän varastoon). Ja nyt taas pitkästä aikaa tehny 25 hevosen tallia pari kertaa, lyhyen ajan sisällä. Ja siihen tietty vielä oikeessa töissä seisominen. Ja joskus jopa töiden teko.. :D

Kyllä nyt pistää miettimään, kun tuolla tallilla pyysivät että syksyllä vieläkin vaan jatkaisin että teen talleja, tuolla toisessa paikkaa lupasin jatkaa syksyn ja sitten olisi vielä koulukin. Oon varmaan niin kuollut koko syksyn että ei mitään rajaa. Pitää vaan muistaa, että vapaataki kannattaa pitää. Ihan jo sen takia, että olis niin hauskaa mennä yhden kaverin ja sen kavereiden kaa johki. :D Tai niinku jotain. Mehua maisteleen. Mutta! Syksyllä tulee myös autokoulu. Däämn, en tosiaan tajunnu. Ehkä mä saa töistä paljoo vuoroja, kun muutenki ne taitaa olla syksyllä kortilla, niin ehkä sitten asiat meneeki ihan erilailla. Jee, en jaksa pohtia. Sen näkee sitten.

Ja nyt kun kerrankin aurinko paistaa, niin jeee, mä datailen. Kyllä on taas niin harvinaisen typerä olo. Tosiaan, ehkä meenki partsille lukeen. Joooo. Siirrän musiikin tonne muualle ja silleen. Joo. :D Onneks en oo töissä. Haha! niille ketkä on. :)