Nyt on pakko tunnustaa että oon kyllä ihan pihalla. Ja totesin, että olis ainkanaan kannattanu opetella toimiin näiden koneiden kanssa. Olisin halunnu luoda oman sen sivupohjajutun, mutta arvatenkaan en osannu. Muutenki oon ihan pihalla. Johtuuko se muka siitä että kaikki on suomeksi, kun oon joutunut opetteleen livejournalissa kaiken englanniksi. Siellä mulla olikin oikeestaan kiva blogi, mutta halusin siitä eroon, uuden. Se ei ollu ihan semmonen mitä ajattelin. Siellä oon sitten ihan random ja silleen. En mä sillä että olis juttuja joita en voi kertoa, mutta u know. :D

Mä joudun kyllä palkkaan jonku atk-tukihenkilön. Ihan varmana. Ihan kun muutenkaan ei olis kuluja. Ostin just myös uuden koneen, senkin kanssa niin hakusessa. (En osannu siirtää kuvia kamerasta koneelle, joten ei kannata odottaa mitään laadukasta tältä blogilta.)

Saako tänne jonku kävijälaskurin. :o Ou däämn, joudun siis koko yön opetteleen tän käyttöä, vaikka kello onkin kohta yksi ja huomenna pitää mennä töihin ja ehkä jopa aamulla kaverin kanssa tallille. Se haluaa että meen auttaan sitä istuntajutuissa. Hitto vie. Nukkuminen jää ehkä taas. Onneks mulla on sitten ens viikolla vaan kaks työvuoroa ja viikonloppu ihanihan vapaa niin kestää taas.

Mutta nyt joudun kokeileen liittään kuvan tähän, vuhuu.


1688198.jpg

Näemmä onnistuin saamaan tähän kuvan, ainakin gallerian kautta. Kuva on maalta, joku randomotos. En tiedä tykkäänkö kuvasta, koska kukan kukat on vähän huonossa hapessa.